Arbetsintervju för bristande kompetens


Huh. Det stod ingenstans att man måste vara utbildad inom det området eller ha tidigare erfarenhet, så jag sökte, trots min oerhört bristande kompetens inom ........ för datorer.(?)
Tydligen så gjorde mitt CV ett bra intryck så de hörde av sig idag och ville att jag skulle komma på intervju på fredag 10.00. Visst vill jag det! Men min röst när han ringde och väckte mig, min förvirrelse, "eeeh, hallO! Hallå?" "Jaha...." var nog inte lika imponerande. Sedan ändrade jag röst & försökte låta normal.. GREAT lixom ^^

Jag håller tummarna för att det ska gå bra på intervjun och att jobbet blir mitt, men jag är lite skeptisk till det. Hoppas på det bästa väntar mig der värsta.







Ni kanske undrar vad det är för jobb jag sökt till,
då kan jag avslöja att det är som Försäljare på PC City.






Återigen tipsar jag er om Platsbanken!


Kommentarer
Postat av: Tobbe

Utan tvekan ett jobb som passar mig..jag kanske också ska slänga iväg en ansökan

2008-10-14 @ 17:30:35
URL: http://tobmeister.blogg.se/
Postat av: Marcus Lind

-skär halsen av den människan på PC City som är ansvarig för ansökningar då han inte ens svarade på min ansökan som jag skickade in för ca 5 veckor sedan-

2008-10-15 @ 04:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0