Designproblem och framtidsplaner

Det var ett bra tag sedan sist jag sysslade med design och html-koder. Kul att vara tillbaka ^^,
Anyway...
- Headern är bara tillfällig tills jag får lite mer tid och gör en schnygg.
- Menyn på höger sida är inte alls som jag vill ha den men orkar inte fixa den ny.
- Bakgrunden är jag supernöjd med iaf.!

Ni får nöja er med det här. Det viktiga är trots allt innehållet i inläggen ;)



Som jag förr skrivit om i min riktiga blogg, man ska ha mål i livet, man ska ha något att sträva efter - något som får en att vilja prestera bättre och längta mer. Man ska ha något att se fram emot och därefter glädjas.

Efter gymnasiet väljer vissa att plugga vidare direkt, andra vill resa, äventyra, se mer av världen, leva ut och vissa fastnar i ett jobb och fortsätter leva precis som de gör . . .

Jag ska plugga vidare, senare. Nu ska jag leva ut, se världen, ta en paus från plugget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0